Один із моїх улюблених брендів святкує своє 50 ліття. Це один із массмаркетових брендів, колекції якого стоять поруч із люксовими брендами. Дехто називає цей бренд феноменом. Є навіть книга про цей бренд, яка так і називається «Феномен Zara”. Книга про засновника бренду.
Мені як маркетологу, складно відслідкувати їхню стратегію. Вони дуже хаотично роблять контент. Але людям це заходить. Я не знаю як вони це роблять, але вони продають взуття, із фото на якому не видно взуття. В той момент, коли я це побачила, я зрозуміла, що маркетингові стратегії не мають меж.
Щодо мене, то найбільше мені подобаються їхні колекції із вишивкою. Можливо тому, що ці колекції нагадують мені українські вишивки. В мене уже є колекція із вишитих речей від Zara.
Також люблю часом знайти якісь цікаві несиметричні речі, або речі цікавої форми чи текстури. Такі речі виглядають як щось із майбутнього і дуже стильно поєднуються з базовим одягом.